5 Temmuz 2013 Cuma

İNDİRİM GANİMETLERİ

KIZLAR, KIRMIZI ALARM! INDITEX GRUBUNDA İNDİRİM BAŞLADI!

Evet, koskoca Haziran ayını 
"uzanmışım kumsala,
güneş damlar içime,
şimdi çok uzaklarımda,
nafile telaşlarım"
şarkısını mırıldanarak geçirdik, dinlendik, bronzlaştık, güzelleştik. AMA YETER! Sizi bilmem ama ben, üç hafta sahilde malak gibi yattıktan sonra alışverişi özledim: mağazaların klimalarından yayılan aromatik kokuları, çantama eciş bücüş tıkıştırdığım Inditex fişlerini ve tabii kırmızı indirim etiketlerini...

Çok şükür, tatilden dönüşümle birlikte, mağazalar vitrinlerine yüzde 70 indirim tabelalarını yerleştirdiler; Mango şu anda ikinci indiriminde, Zara'nın indirimi başlayalı 2 gün oldu, İpekyol, Koton, Batik ve diğer mağazalar da bir haftadır % 50 indirimdeler.

Lafı uzatmıyorum ve hemen yaz sezonu İNDİRİM GANİMETLERİmi sizlerle paylaşıyorum:


İşe, gönlümün kraliçesiyle başlıyorum. 230 TL'den 140 TL'ye düşen leopar aşkım:



Bu rock-chic leopar spor ayakkabıları yine Zara'dan krem ipek bir etek(100 TL'den 70'e düşmüş) ve Stradivarius'tan 35 TL'ye aldığım ayakkabılar gibi zımbalı kot gömlekle kombinledim. 


 Etek Zara'dan 70 TL 


Yukarıdaki sarışın güzel, Mango'dan, kemeriyle beraber, sadece 80 TL. Altına aşağıdaki Kurt Geiger'ları(Londra'dan 100 Pound, yaklaşık 300 TL) çektiniz mi, elbise başka bir asalet kazanırken, 1.60'lık boyunuz da bir anda 1.70'e çıkıyor:) Yürürken dikkat!!!




Kokoş kızlar, Kurt Geiger, geçen yaz CEPA Alışveriş Merkezi'nde açıldı, fiyatları Londra'ya kıyasla oldukça yüksek ama indirimde yukarıdaki gibi yılan derisi ultrasexy bir bebek düşebilir oltanıza, gözünüzü dört açın. İnanın bazen 100 TL'ye standart 3 ayakkabı almaktansa, 300 TL'yi bir anda bastırıp, yukarıdakine benzer, benim tabirimle, gardroba bir büyükbaş eklemek çok daha akılcı, biraz cesur olun, pişman olmayacaksınız. Evet, belki çok fazla kullanacağınız bir ayakkabı değil, haklısınız ama yıllar boyu, şıklığından hiçbir şey kaybetmeyecek ve sarı Mango elbiseye yaptığı gibi, her kıyafetinize sihirli bir değnekle dokunacak yüksek ökçelere yatırım yapın. 



Duyduk, duymadık demeyin, yukarıdaki pullu MANGO elbise sadece 55 TL!!! 



Bu İpekyol pantalona ilk görüşte aşık oldum, birkaç ay sabredip 200 TL'den 100 TL'ye düşmesine bekledim veeee şimdi benimmm...tıpkı Can Can'ımın dediği gibi...


Bu patlıcan moru rugan ve yılan derisi stiletto da Kurt Geiger'dan 70 Pound'a, yani yaklaşık 200 TL'ye alındı. Arkadaşlar Londra'ya yolunuz düştüğünde, mutlaka, bu markanın Covent Garden şubesine uğrayın. 


Aşağıdaki kombinasyon, püsküllü krem etek, 40 TL'ye Zara'dan(geçmiş sezona ait), üzerindeki peplum siyah ve zımbalı bluz Markafoni'den 20 TL, ve ayakkabılar yine Kurt Geiger'dan 100 TL! 






Sivri burun ayakkabılarla rahat edemiyorsanız şayet, yukarıdaki kombinasyonun altına, aşağıdakine benzer, dolgu topuklar giyebilirsiniz. 


Aşağıdaki nar çiçeği Derimod, slimfit deri ceketi, Markafoni'den 250 TL'ye geçen ay satın aldım. Aynı kampanya sürekli dönüp duruyor, haberiniz ola...


Ben bu içimi açan ceketi, aşağıdaki Louis Vuitton çanta ve Salvatore Ferregamo rugan babetlerimle süslüyorum. 



Aşağıdaki ifil ifil kombinasyon Batik'ten: yakaları simli beyaz kolsuz gömlek ve cepleri dantel işlemeli gömlek %50 indirimde 40 TL, yani toplam 80 TL!




Zımbalı siyah ayakkabılar, BCBG Max Azria'dan 100 Euro'ya satın alındı. Benzer yüksek ökçelere Zara'nın indirimde sık sık rastlayabilirsiniz. 



 Aşağıdaki kombinasyon, Markafoni'den 19 TL'ye siyah peplum bluz, Batik'ten 40 TL'ye dantel işlemeli krem şort ve Zara leoparlar. 



Aynı şortun 40 TL'ye siyah rengi de mevcut. Aşağıdaki beyaz elbise(üzerindeki neon kolyeyle beraber) %50 indirimde 65 TL.



Bu sevimli elbiseyi aşağıdaki lolipop Ted Baker(100 Pound)  çantayla kombinledim. 



Aşağıdaki nude elbise, Modagram'dan 60 TL'ye satın alındı, sanırım hala satılıyor.


Aşağıdaki Michael Kors çantalar, Brandroom'dan "bir ürün alana ikincisi %50" kampanyasından toplam 1300 TL'ye satın alındı. 




 Son olarak bana Barselona'yı anımsatan kapı motifli saten bluzu, Koton'dan 25 TL'ye aldım; Ferragamo babetler ve mor Louis Vuitton çantamla kombinliyorum. 




Hepinize bol kırmızı etiketli günler:) 

1 yorum:

Lulu's life dedi ki...

hmmm.. Nice ! harika ganimetler icinde en cok sari mango elbise ve kurt stilettolara bayildim ! Cok giy hep giy falan diyebilirim.. Dantel detayli jean sort da ayni sekilde cok alinasi.. verimli bir sezon olmus.. devami da bol olsun tatlim !