30 Haziran 2013 Pazar

SIMSICAK YAZI KUTSAYAN RENGARENK KOMBİNLER: NEON AŞKINA!

Ne kadar frapan olursa olsan, ben iki senedir yaz sezonuna damgasını vuran neon trende bayılıyorum. Neon pantolon, şort ve tişörtler, neon aksesuarlarla birlikte cart pembe ojeler favorim!



Yukarıdaki kanlı canlı pantalonları, Markafoni'den 40 TL'ye satın aldım, markanın adı Fashionista, neyse ki, denemeden almaya cürret ettiğim pantalonların 36 bedeni tıpatıp oldu bana. 
Çiçekli dolgu topuklu ayakkabılar ikinci indirim fırsatıyla, 80 TL karşılığı Nine West'ten, krem rengi sandaletler ise 40 TL'ye Twigy'den. 



Bu kokoş, el işi pullu Zara etek için verdiğim mücadaleye inanamazsınız! İlk kez Ankara'da yaz sezonunda görüp vuruldum kendisine. Ancak, oldukça pahalı olduğu için, bu ganimeti indirimden almaya karar verdim. Ne yazık ki indirimde hiç karşılaşmadık, derken Rodos'a tatile gittik, orada da bulamadım nazlı yarimi. 
Geçen Ocak ayında Alışveriş Festivaline katılmak üzere gittiğimiz Dubai'de çıktı karşıma bir anda, 75 Dirhem yani 150 TL'yi gözü kapalı bayıldım tabii ki. 



Bu capcanlı İpekyol "Hoşgeldin Bahar" elbisem, yaz düğünleri için her zaman favorim. Satın aldığım ilk günden bu yana 7 yıl geçti ama ona karşı aşkımda hiçbir azalma olmadı:)

Ablamın muhteşem 40. yaşgününün konsepti olan 80'lerin hakkını, Tally Weijl'den 60 TL'ye satın aldığım neon tütü ve gümüş askılı bluzla verdim. Gece boyunca "viva la fiesta, viva la noche" diyerek partiledim. 


Magnet'ın bile sekiz Euro olduğu kırmızı halılı Cannes'a ve dünya jet setinin kumar mabedi Monte Carlo'ya 50 TL'lik H&M elbiseyle gidilir mi? Ben gittim, üstelik kırmızı halıda, Muhteşem Yüzyıl'ın haramileriyle pek bir sükse yaptım:) 





Endülüs'ü ebedi aşkım Zara'nın turuncu 30 TL'lik elbiseleriyle fethettim.



40 TL'ye indirim sezonundan Zara'dan aldığım bu neon elbiseler, 2011 yazının kurtarıcıları oldu benim için. 



Hatta turuncu olan, Venedik San Marco Meydanı'nda görücüye çıktı ve İtalyanlar tarafından pek beğenildi.


Elbiseler, geçmiş sezona ait diye üzülmeyin, Zara'da, aynı zamanda tünik olarak da kullanılabilecek bu elbiseleri, her sezon farklı renk ve desenlerde uygun fiyatlara bulmak mümkün.

Meksika'nın toz pembe gökyüzünün tadına, 60 TL'lik El Corte Ingles elbiselerimle vardım. 



İspanya'ya gittiğinizde mutlaka, El Corte Ingles'in Joven(Genç) bölümüne uğrayın, 40-70 TL arası şahane elbiseler bulacaksınız. 

Nihat Odacıbaşı'nın Cancun şubesi Pep'e, Blanco(İspanyol Koton)dan 40 TL'ye aldığım rengarenk sahil kombinasyonlarıyla poz verdim. 





Yukarıdaki rengarenk, cıvıl cıvıl sahil kombinasyonlarını satın aldığım Blanco mağazası, ne yazık ki Türkiye'de yok, ama İspanya'ya gittiğinizde Zara'lara hapis olup kalmayın, Blanco'nun buram buram hindistan cevizi kokan mağazalarından birini mutlaka ziyaret edin, pişman olmayacaksınız.

İlk görüşte vurulduğum bu şeker yüzüğü Dubai'deki Blanco(İspanya'nın Koton'u)dan 10 TL'ye aldım. 


Ya Vodafone mağazasından aldığım bu "yaz eşittir dondurma Iphone kılıfı"na ne demeli? Telefonumla olan ilişkime renk kattığı kesin:) 


veee son olarak vazgeçemediğim yaz aşkı parfümüm, Marc Jacobs Oh Lola... 







Hiç yorum yok: