30 Haziran 2013 Pazar

SIMSICAK YAZI KUTSAYAN RENGARENK KOMBİNLER: CIVIL CIVIL BİKİNİLER



Uzanmışım kumsalda,
Güneş damlar içime, 

Kapılmışım Rüzgar'a,
Savrulup gidiyorum,
Şimdi çok uzaklarımda 
Nafile telaşlarım,
Hayattan çalıyorum...

Sizi bilmem ama ben, yaz sezonu açılıp da bikiniler vitrinleri süsler süslemez alışverişe koşanlardanım; çünkü benim için yaz demek, cıvıl cıvıl bikini demek.

Her yaz koleksiyonuna hayran kalmakla beraber, Zeki Triko'nun 200 TL'yi aşan fiyatları beni H&M'e yönlendiriyor. 

Bu markanın genellikle 20-50 TL arasındaki bikinileri hem iştah açıcı derecede renkli, hem de taş gibi. Zeki Triko bikinilerim, bir sezonu anca çıkarıp, yaz sonunda lastikleri gevşemiş, renkleri solmuş bir şekilde bana veda ederken, H&M bikinilerim ilk günkü gibi güzelliğini koruyor. 

Bu yaz yine kuralı bozmadım ve Cosmopolitan'daki Beyonce'li bikinileri görür görmez en yakın H&M mağazasını bombaladım:)







Yukarıdaki Güneş rengi, yavruağzı bikini ve mavi kolye H&M'den, her biri sadece 50 TL, aşağıdaki püsküllü bebek ise 20 TL, evet yanlış duymadınız, yalnızca 20 TL, alt ve üst birarada!!!


Aşağıdaki cart pembe bikini üstünü, 30 TL'ye River Island Dubai'den satın almıştım. Bu sezon H&M'den 40 TL'ye aldığım fuşya sandaletlerle kombinledim. Alice Harika Bikiniler Diyarı'nda gibi oldu:)
  

Aşağıdaki mayokini ve bikiniler ise geçen sezondan satın aldığım parçalar. Dediğim gibi kimi, üzerinden 2 sezon geçmesine rağmen, hala taş gibi ve demode değil. Pembe H&M saç aksesuarıysa, yalnızca 5 TL.




Yukarıdaki Ivana Sert'i bile kıskandıracak H&M kolyeyi Rodos'ta indirimden aldım, sadece 10 TL! Sağdaki krem rengi bikinin şapkası ise Accessoirize'dan 40 TL. Geçmiş sezona ait bu bikini modelleri çok tutmuş olacak ki, her biri farklı renklerde yine raflardaki yerini almış, kaçırdım diye üzülmeyin ve benim yaptığım gibi en yakın H&M'e koşun. Ankaralılar için, CEPA alışveriş merkezindeki mağazayı şiddetle tavsiye ederim; çünkü ürün çeşitliliği diğer mağazalara göre çok daha fazla. 



Bu H&M bikiniyi ise, yine Accessoirize'dan 50 TL'lik turkuaz, krem ve pembe bir taşlı kolyeyle kombinledim.


Yukarıdaki karpuzlu ve portakallı koton şortlar ise Rodos Adası'ndaki adını hatırlayamadığım bir mağazadan, her biri 10 TL'ye satın alındı.

Haydi ne duruyorsunuz? Rahat rahat güneşe çıkın, kumlarda yuvarlanın cheap&chic bikinilerinizle, ne de olsa rengi solar, lastikleri gevşer, içine kum girer gibi dertleriniz yok.

HERKESE İYİ TATİLLER! 



Hiç yorum yok: